Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Demam

Dah 2 hari aku tak berblogging disebabkan demam....rasa takde mood nak menaip. Pagi-pagi dah kena marah masa antar Anis dan Aisyah kat nursery. Memang salah aku sebab blocking kereta dia tapi aku block pun tak sampai 5 minit. Aku minta maaf pun dia tetap maki-hamun aku, aku diam ajelah sebab aku masih tak sehat lagi kalau ikotkan hati aku calarkan terus kete mahal dia tu. Kedua pula entah macamana semasa aku nak reverse kereta nak masuk parking aku tertekan minyak..aku ingatkan aku tekan brek rupanya aku tekan salah pedal apa lagi terus melompat le kereta aku nyaris nak langgar kereta orang menjerit aku dalam kereta. Entah aperlah nasib aku hari ini buat semua serba tak kena......

p/s: Abaikan entri ini jika ia kelihatan merapu dan merepek-tepek. Tujuan BLOG ini ditubuhkan untuk menceritakan tentang ilmu breastfeeding dan parenting HAHAHAHAHAHA

3 ulasan:

CuppyCakeMommy berkata...

alaa..ciannya..takpe2..jgn stress2..nti low production..hehe..i link kn ur blog with mine k

fin berkata...

sabar je la mama ooi..ceriakan diri..ehehe..kalau dia maki..maki je semula..jgn calarkan keta..kang dia calarkan keta tu balik..tk ke naya ! eheh

fisa othman berkata...

bwk bertenang aLong oooii...awatnyer cek...hehehe adat la tu...kdg2 trkena akal d luar kawalan...;)