Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Lucah Betul

" Bang, masuk tu pelahan-pelahan sikit ye. Masuk biar betul kat lubang. Jangan sampai terpancut kat luar. Leceh.....kena lap pulak....Lepas tu bila nak tarik keluar pastikan dah habis di pancut tau...nanti rugi!!"

Terima kasih kerana mengisi minyak di Petronas. Sila datang lagi yea....
Selamat Hari Raya
Maaf Zahir dan Batin

Ini sms yang suami aku bagi...boleh tak?? Ku ingat meroyan aper suami aku ni tetiba bagi sms lucah di bulan Ramadhan yang mulia ini rupanya....)*$R)URDRUE{*R!!!!
PAPAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

4 ulasan:

safina berkata...

ahahaaha ! kurang asam...

mamanoa berkata...

bukan aper..tu ader maksud lain tuh..balik ni mlm kang get ready la ekk..huhuhuh..takut kena terkam jer nnt..:)
hahahahah..siok woooo...

JajaPLuG berkata...

hahaha...

apsal panjang sangat PAAAaaaaaa ko tuh??? PAaaaaa ehem2 ke?? hikhikhik... abis la laki ko mlm ni... standby jerk... rimau da mengaum da tu... kekkekeke

mamaAnA/Dani berkata...

mamanoa : pandai mamanoa yer...bulan poser ni selalu tak bertenaga hahaha

jaja : pe rimau2? hahahahahaampehs!