Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Lawak Seplastik

Kekadang bila aku masuk SI.com nak tergelak pon ada,  meluat kelakar pon ada sebab apa kepala anak berpeluh pon boleh jadi topik perbincangan kat SI.com. Di manakah topik-topik perbincangan yang bernas lagi berilmiah eh? Banyak benor topik merapu sekarang ni. Bukan aku nak berlagak le...masa anak pertama dulu benda kecil-kecil tu BIASALAH janganlah sampai benda remeh-temeh pon nak pikir sampai berpinar bijik mata tu, sampai migrane-migrane sampai tensen-tensen. Inilah ibu moden terlalu moden sangat sampai bergantung harap pada pembacaan yang kadang-kadang buat kita sesat kalau korang nak maki aku makilah ini pendapat aku. Kadang-kadang benda camtu kita boleh fikir dengan waras dan logik, gunakanlah akal bukan guna kepala lutut K adakah entri aku ini nampak kurang ajar, kalau iye sila komen dan tembak aku.

Tiada ulasan: