Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Bonus Oh Bonus

Hai Pak Najib takkan sebuk layan 1 Malaysia jer....sonyap jooo...kontot pon takdo bunyi..waktu2 gini dah dongar kontot nak bagi bonus...bukan bonus air soya tu taw....tak suka taw!!! Takdo bonus takdo laaa kueh raya bagai ehhh hehehehe. Tak ponah lam sejarah Malaysia PM tak bagi bonus...MELAMPAU le tu..sure the next election ekau melingkop huhuhu. Sape2 yang baca entri den ni janganlah maki2 eh cakap orang gomen ni tiap2 tahun nak bonus...eh takkan ekau tak tahu bonus tu mai dari mana..duit kami gak. Hak kami. Walau anak aku belum sekolah tadika hatta rendah atau menengah tapi tiap tahun yuran pendaftaran taska bawah 1 tahun jer udah rm300 ke bawah taw....tahun depan Anis masuk 4 tahun, yuran dia aja udah rm549 + RM180...itu nurseri lekeh je ku antar...kalau antar SMART READER, CIC, KFC, FFC tah berapa ribu riban abeh. Zaman skrg semua main DUIT DUIT DUIT nak berak pon kena DUIT taw. Kalau takde bonus tahun ni...mintak maap bebanyak ler..takde duit rayo untuk atuk, nenek, sepupu sepapat, anak menakan bagai. Dah le road tax kete mati ujung tahun..nak serbis lagi...spotrim pon dah bengkok ni jalan cam ulau kena pagau uwaaa......

ADA BONUS KE TIDAK NI???

1 ulasan:

Sayang.Ibu berkata...

hai azrinna..salam singgah....
btol lahhhh... bonus cam tadak jer... huhuhuuuu...punah harapan nak beraya sakan... :P