Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Jauh Hati

Lately ni aku rasa macam dah boring nak jadi peramah dan baik dengan orang-orang keliling baik di realiti atau fantasia bulan madu. Orang suka salah tafsir apa yang aku cakap dan menaip. Bosan betul! Kalau berforum lagilah macam sual. Aku rasa dah malas nak teruskan penulisan di blog ini, dah jadi kucar-kacir pon takde lagi pengisian atau citer pasal breastfeeding, parenting dah jadi luahan rasa pulak. Memang mulut aku jahat tapi kalau orang yang tak suka dengan aku tu jika satu hari mintak tolong aku, aku bukan kejam nak biarkan orang itu kesusahan, itulah aku mudah memaafkan orang dan kasihan orang, itulah KELEMAHAN aku. Aku bukan jenis hati kejam walau mulut aku laser (title ni orang bagi). Lebih baik aku baca blog bapok yang penuh kejujuran dan keikhlasan dari aku baca blog/portal pasal breastfeeding yang penoh dengan kontrovesi, iri hati, tembak sana sini, bagak, sombong, sindir pak pandir dan si luncai terjun dengan labu-labunya sori melalut pi ke laut.

5 ulasan:

fin berkata...

Dani..jgn lah berenti..teruskan berblog eh..

Unknown berkata...

emo nya entri..haha..aku tak larat nak emo2 lagi yang penting minat harus diteruskan..my obsessions in breast(milk) feeding..hihi!..yang mana boleh tolong kita tolong..mana mak-mak lampir yang syiok2 sendiri ni, tolak tepi je..(mode azwan ali: Ada aku kesah?)..

ko bengang kat salah satu thread yang menyound ko yer?

p/s: ni baru senang nak baca & komen!

JajaPLuG berkata...

adoi kawan,

emo tul entri ko ni..

jgn marah2.... sok nak raye.. bermaafan la kita ye...

hehhee.... ko da sampai ijok ke???

Adwawa3 berkata...

Jgn la benti yer...

DaniTheGirl berkata...

Safina : ckp je nak benti tapi duk update gak blog ni hehehe

Yatie : Yatie, aku memang ikhlas dengan ibu2 situ cuma aku taknak IA jadi makin tak berisi dengan tah hape2 thread tapi kelakar le aku ni...ckp je benci tapi masuk gak tengok dari kejauhan..sayang ler tu. Janganlah ckp aku tak ikhlas...aku memang IKHLAS menaip takde niat nak menyindir. Tapi takperlah...ADA AKU KESAH....
ni memang kesah le ni kekekeke


Jaja : Petang ni terus chow..rindu kat Anis pon iyer tak sabar nak pelok seom anak dara sorang tu.

Najwa : Hihi...timaseh atas support awak tu.