Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Itu PORTAL sudah jadi caca marba

Meluat! Nasib baik website yang aku sayang tu bukan website aku, kalau aku yang punya mmg aku ban ID orang yang menyalahgunakannya. Kalau iyer pun kita ni ibu-ibu orang yang baik hati, suka tolong-menolong tapi janganlah sampai orang buat tak tentu hala kat portal tu dibiarkan sahaja. Untuk apa portal itu dibangunkan, untuk memberi ilmu kan, takkan itu pon tak reti-reti. Itulah orang Melayu, terlalu baik hati sampai kita ni dijajah dan diperkotak-katikkan. Baik hati tu biarlah bertempat...nak menolong pun jangan sampai dorang MALAS nak menggali/mencari ilmu di dalam portal tu. Aku pun orang baru gak dulu aku pon suka posting citer bodo-bodo contoh citer pasal Aisyah meragam taknak nenen, citer nipple sakit...halamak itu citer stereotype beb! Citer tak membangun camner orang nak tolong. Itu takper le juga ini nak jual baju raya le, kasot raya ler, nak let go barang ler (ITU KEJE AKU LE TU NAK LET GO BARANG) hahaha. Yang kelakau orang yang MENEGOR kene tembak balik entah hape hape tah. Sekarang aku memang dah malas nak nolong orang bermasalah lam tu..biOr ler...belajar ler godek ilmu. Tak kesah le ibu tu bekerja ke. tak berkerja ke. high education ke, low education ker tapi kalau dah PEMALAS...tak ke mana pun. Kalau tak caya tengoklah PORTAL tu skrg dah jadi aper...jadi CACA MARBA buat malu jer nak rekemen kat orang suh baca sbb banyak citer pasal itik, ayam berlaga, citer suami curang, adik curang, pasal belacan dan etc kah kah. Hape hape ajerlah...nak saman aku..samanlah...huhuhu

8 ulasan:

fisa othman berkata...

aLong...
ku dh lama bangat x jenguk website yg d maksudkn tu...
ahaksss ku maleh lerrrr topic dok berulang jerrrr...

Unknown berkata...

"Biarlah si luncai terjun dengan labu-labunya"..Seharusnya topic2 yang begitu tidak perlu diresponse, biarlah ianya berlalu. Tetapi malangnya ramai yang diantaranya juga berfikiran seperti mereka-mereka ini dan ianya diluar kemampuan kita. Dan yang pasti demi untuk meneruskan sebuah komuniti penyusuan dikalangan ibu-ibu ini usaha haruslah diteruskan untuk saling bantu-membantu..wallahulam..

Unknown berkata...

itu le bila dah suka suki hati dia je nak buat portal yang sgt memberi pengetahuan jadi macam tu..ku pon pelik gak..

syikin berkata...

memula baca tajuk, ku nak kata sabo2...
pehtu dh baca content, ku tersenyum la plak
rasanya dolu2 pun dah ada yg komen mcm ni
tp tu la perkara ni susah nak bendung, sbb hari2 ada je member baru yg jd ahli...
maybe boleh dicadangkan kpd mama mod supaya bila org tu jd member je, trus dia dpt panduan/ cara2 nak berforum
atau pun letak la sticker mode panduan berforum
dolu2 pun ada dgr kata nak susun semula bg elok, tp kalu haku la jd mod, dah susun jd balik mahu hanging satu badan
sian tau kat mama mod aka pn kamariah, rasanya dlm tahun ni, x nampak langsung sis shiha mengomen tau, dolu2 nampak rajin jugak dia mengomen
bab let go barang tu, ye la, kalau nak let go breastpump ke gadget seangkatan, baby wearing tu je la tmpt yg sesuwei...
ntah la, sabo je la ya, tp ku plg kesian dgn mama mod la, hati dia, perasaan dia... kita yg bkn mod pun terasa, inikan plak mod
hahaha buat mcm rumah sendiri sat

DaniTheGirl berkata...

Terima kasih di atas komen kalians, walau kelihatan nada taipan aku agak kasar tapi hati ku halus tulus mulus sebab portal itu adalah portal kesayangan ku yang banyak membantuku membetulkan tanggapan ku terhadap SUSUIBU. Alhamdulillah Aisyah Humaira' telah berjaya melepasi 6 bulan pertama. Bukan senang ku hendak 'menyekolahkan' pemikiran orang sekeliling even ku sendiri ANGKAT TANGAN tanda give up tapi berkat sokongan rakan2 SI ku maseh bertahan...

Nik Ha berkata...

Sy suka baca berita yg mama post je

Fiza Rahman berkata...

Hahaha..ku sokong, hangin & meluat pon ada, soalan ntah apa2, gaya ank todi pon nak citer...adoihaiii...dah mcm bukan portal ** dah. klo tegur nnt kena marah plak..hhmmm...hentam lah labu

JajaPLuG berkata...

hehe... kawan aku da naik hantu da ni!!! kekekke... seb baik ko ada blog na... kalau tade.. mesti ko pendam je perasaan shahdu ko tuh... hehehhe

aku pun samer.. da MALAS nak tego.. da MALAS nak amik pot... kalau aku nak tanyer ape2.. aku direct je pm senior... senang idup aku...