Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Double Pumping Semasa Di Pejabat



Jangan gelak2 yer...double pumping terbukti berkesan untuk meningkatkan pengeluaran susu serta dapat menjimatkan masa terutama bila kita berada di pejabat. Tapi sampai sekarang aku tak mampu nak buat double pumping dengan tenang di pejabat sebab kejap-kejap bos panggil. Kadang2 nak cepat aku cabut tiub berlari terbawak botol....kes nak cepat sampai terlupa nak cabut botol le. Pernah ler aku terlupa nak tutup balik bra (yang guna nursing bra tu depan tu boleh bukak tutup kan) siap aku boleh pi jalan2 sana sini tapi ku rasa apsal sejuk je depan rupanya terlupa kancing balik hahahahahah.

4 ulasan:

anifas berkata...

bahaya tu Dani ooi..ahahahah..adeh..

Azrina bt Mohd Tajul Ariffin berkata...

Fina, nak buat camne...tak tenteram mengepam hahaha

fisa berkata...

uiksss along bhya oooo x tutup pintu bra tu...errrrmmm sbb ku pun slalu teralpa gak...hahahaha

Nik Ha berkata...

Uish..bahaya2..he..he..saya Alhamdulillah setkat ni ngepam dgn aman lg.Kunci pintu siap2 tp telefon kena duk sblh ler.Bilik bos jauh, kalau ada apa2 dia call jer