Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Aisyah lagi

Lupa nak tambah...masa jiran ada ku tengah 'melihat' pergerakan syaitan dalam rumah ku itu, dia sempat bertanya....'anak-anak takde ape ke, tak meragam ke?' Ku jawab tidak...alhamdulillah. Adik terus berkata pada jiran dia itu sambil tunjuk ke arah Aisyah....Aisyah ni saya tengok kuat semangat...dia jenis takde masalah....ku tersenyum dalam hati. Mengapa? Tapi aku tak tahu adakah jawapan ku ini RELEVEN atau tidak atau kalau ada sesapa yang tahu tolonglah beritahu citer karut ku ini. Dengan riaknya ku jawab...sebab Aisyah minum susu badan, tiap kali minum Kak mesti selawat dulu sambil berdoa agar membesar dengan sehat, dijauhkan dari malapetaka, jadi anak yang solehah dan aku rasalah...berkat susu yang diminum ini Aisyah terjaga dari segala gangguan, dipelihara kesihatannya (even kene cucuk tak demam) dan sekarang Aisyah dan tidak ada selsema atau batuk2 bahkan kuat menum sampai aku sempot nak mengepam. Adakah betul andaian aku? Kalau BONDING yess..memang betul tapi Aisyah memang kuat semangat dan memang semangat kalau orang tengok even umur dia baru nak cecah 6 bulan. Kalau ku lihat wajah Aisyah nampak bersinar2 dan bercahaya....dan aku berharap agar dia dapat menjadi orang yang bijak pandai dan berguna termasuklah Anis Syahida. Apa pun SUSU IBU tetap yang terbaik!!

Tiada ulasan: