Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Aisyah oh Aisyah






Inilah gambar-gambar tak seberapa yang dapat ku tempekkan di sini. Aisyah Humaira' di lahirkan pada 3 Februari 2009 di Hospital Sg. Buloh ( hospital yang tak menyokong Rakan Penyusuan bagi aku lah!). Hehari nurse kat situ asyik sumbat Aisyah susu formula tanpa kerelaanku. Walau ku dah cakap dengan nurse kat situ yang aku taknak Aisyah disumbatkan susu formula tapi diorang tetap amek Aisyah bila dorang lihat aku tak berjaya susukan Aisyah, biasalah dalam 2,3 hari of courselah baby tak pandai latching so terus dorang amek tanpa keizinan aku sampai aku cakap tolonglah saya nak susukan anak saya tapi dorang buat tak pedulik. Walaupun aku dah kehilangan title PENYUSUAN EKSKLUSIF(tanpa air masak/susu formula hingga 6 bulan) tapi aku bersyukur akhirnya aku dapat meyusukan Aisyah sepenuh masa hingga kini.

1 ulasan:

dyla_dyla berkata...

Salam saya nak tanya la btl ker hp sungai buloh ni bkn hp rakan bayi...? n mcm mana dia nya layanan saya cdng nak bersalin disana so mintak sangat jasa baik puan cerita kan pengalaman pun di sana sbb kalau mcm tu saya nak deliver di selayang jer jauh sikit tp hp rakan bayi....kalau leh email pd saya di nurfadhilah@magnaprima.com.my tq in advance