Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Ini Apa??


Gambar hiasan
Kitakan 1 Malaysia takyah gado-gado dalam SI.com tu


Gambar hiasan
OK tak gado dah kat forum meh kita baring-baring sambil minum susu
Kalau gado kita LOCK terus forum tu hahahaha

Ini gambar LOCK ku cetak rompak dari SI.com

Korang tahu tak ini APA? Ini namanya LOCK atau KUNCI. Tahu tak benda ini aku jumpak kat mana? Ngeh ngeh...haaaa aku jumpak kat SUSUIBU.com. Tahu tak apa fungsi LOCK ni? LOCK ini Puan Kamariah bagi bila thread yang dibuka itu mengundang kontroversi yang menimbulkan salah faham antara ibu--ibu semasa berdiskus. Hahahahahhaha gila kan aku...bukan aper saja nak bagitau korang-korang kannnn...kalau nampak LOCK ni sendiri mau hingat laaa....lagi satu...kita kan 1 MALAYSIA jangan le gaduh-gaduh ngeeee!!

p/s: ni gamaknya dah takde kerja nak buat.....bos bz PA pon bz menghupdate blog sehari 20 kali huhu

1 ulasan:

Eyza amk berkata...

wah.. bulatnya aisyah!!!