Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Paprik Ku Sedappppp...

Kembang-kempis hidung bila Papa(suami ku) puji aku. Aritu aku first time buat ayam paprik tak sangka Papa(suami ku) makan dengan seleranya sampai time sahur pun makan dengan seleranya rakusnya. Masa time sahur tu Papa berkias dengan aku...gini dialognya....

Papa : Hari ni Papa 2 kali makan kat kedai
Aku  : Makan kat kedai (nada terkujat)....
Papa : Iyer 2 kali makan kat kedai Mama...
Aku  : (Blur betul haku) Woooo nak cakap ler paprik Mama sedap yeee.......
Papa : Makan sambil buat tak paham aku cakap...dia memang camtu susah nak PUJI isteri dia 
kalau nak puji pun berkias-kias....suruh puji straight to the point takkannya sanggup dia 
terjun  bangunan  hahahahaha


Inilah BERKAT dia tak suka beli makanan kat pasar ramadhan nak suruh aku pandai masak yeeaaa kalau tak sampai anak 10 pon aku memang tak geti memasak huheruhuer. Apa yang penting Papa dapat jimatkan duit kan kan kan kan

4 ulasan:

syikin berkata...

apa kata buat entry utk resepi paprik sedap tu? sertakan skali cara2 nk buat kuikui...
mana la tau kot2 husband ku plak kata sedap hehe
tq

Tanpa Nama berkata...

mak kata i goreng telor mata kerbau curah kicap pun sodap aLong .. menjilat jari gak!!

heh!! tahniah k alOng .. beruntung AMM kan?


missONline.

JajaPLuG berkata...

hehehhe... tu yg gopoh2 nak balik tu.. nak buat paprik ayam ek????

hehehhe.... bila nak buat tuk aku lak?? leh aku dtg 'KEDAI' ko...

Azrina bt Mohd Tajul Ariffin berkata...

Hahahahah aku kan ibu/isteri misali mesti kena masak walau telor goreng sekalipon tau jaja....jgn jeles nyaHHH