Papa Dan Anis Syahida

Papa Dan Anis Syahida

Merekalah Kekuatan Ku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Breastpump

Ini yang aku guna sekarang iaitu Spectra3 dan juga botol MOMLITTLEONES siap dengan double pumping

Boleh tak aku dah order lagi satu breastpump Medela Swing hehehe. Senang nak pergi office takyah bawak beg bagai. Pening makcik tau. Beg Anis, beg Aisyah, beg aku pastu dengan cooler beg lagi adoi tak menang tangan. Spectra3 ni aku nak letak kat rumah sebab kat rumah boleh buat double pumping dan Medela Swing ni memang aku nak buh kat office dan juga untuk dibawa berjalan yang memerlukan aku mengepam jika jalan-jalan cari makan itu melebihi 3 jam huhu. Tapi Medela ni aku main kutu mana mampu nak bayar CASH and DELIVERY beb. Takpe, as long aku tak berhutang memana pihak dan cara main kutu ni banyak membantu aku dapatkan barang yang berjenama dan mahal. Tengkius AJASU!!


Swing™

An electric breastpump which perfectly adapts to the daily routine of a dynamic mother. Ideal for occasional or frequent pumping – handy, trendy and quiet.

Inilah Medela Swing yang aku nak tu....sebab ada bateri dan elektrik senang nak angkut dan yang paling penting ianya KECIL. Aku nak FS tapi tak mampu wooooo...

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Am tak mo tolong pam ka?

missONline

DaniTheGirl berkata...

Gatai yerkk missONlucah nieee...

fin berkata...

errrr ! mana breastnya ??? ehehehehheeeeeeeeeeeeeeeeeee

Puan nOLie berkata...

perghhhhh...dasat arr sekarang mengepam

DaniTheGirl berkata...

kutuk aku ler tu

Mama Qadida berkata...

hye...nak tanye..u dah main kutu medelaswing ke? kat mana main? nak join laaa...